MEZMUR 95

GELİN, RABBE terennüm edelim;
Kurtuluşumuz kayasına sevinçle nida edelim.
2. Önüne şükranla gidelim;
Ona mezmurlarla sevinçle nida edelim.
3. Çünkü RAB büyük Allahtır,
Ve bütün ilâhların üstünde büyük Kıraldır.
4. Yerin derin yerleri onun elindedir;
Dağların tepeleri de onun.
5. Deniz onundur, ve onu yaratan kendisidir;
Karayı da elleri teşkil etti.
6. Gelin, secde kılalım, ve iğilelim;
Bizi Yaratan RABBİN önünde diz çökelim;
7. Çünkü o Allahımızdır,
Ve biz kendi otlağının kavmı, ve elinin koyunlarıyız.
Keşke bugün onun sesini işitseniz!
8. Meribada ve Massa günü çölde olduğu gibi
Yüreğinizi katılaştırmayın;
9. Orada atalarınız beni denediler,
Beni imtihan ettiler, işimi de gördüler.
10. Kırk yıl o neslin derdini çektim,
Ve dedim: Bunlar yürekleri sapık bir kavmdır,
Ve yollarımı bilmediler;
11. Bunun için öfkemde and ettim ki,
Rahatıma girmiyecekler.